اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس به سلامتی 93


اس ام اس به سلامتی 93


بزن بسلامتی حرفای دلت که به کسی نگفتی....بزن بسلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی.....بزن بسلامتی تنهاییات که اومدن سراغت وقتی تنهایی رو دوست نداشتی......بزن بسلامتی آرزوهایی که نتونستی لمسشون کنی......بزن بسلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزم دوسش داری....

 

سلامتی همه اونایی که: دلشون و حرفشون یه رنگه نه اونایی که فقط دروغاشون قشنگه !!!

 

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم ...!

  

ادامه مطلب ...

استاتوس های خنده دار 2014

 

استاتوس های خنده دار 2014


استاتوس خنده دار فروردین 93



دختره اِستَاتوس گذاشته بود :حامِله شدم . . .بعد نیم ثانیه۱۰۰ نفر سِکته کردن ..۵۰ نفر سیم کارتِشونو عوض کردن ..۲۰ نفر از مملِکَت فرار کردن ! ..۵ نفرَم هنوز خبری اَزَشون در دسترس نیست

 

 

ریا نباشه . . .تا 5 سالگی فکر میکردم اسمم"ماشالاست " . . .هرکی میدیدم میگفت ماشالا چقدر خوشکل و بامزس !

 

 

یه جایــی هم هست بعــد از کلی دویــدن یهــو وایمیستی سرتــو میندازی پاییــنو آروم میگی بیخیال دیگه نمیــرسم.....6

 

 

دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟

 

   ادامه مطلب ...

جوک های بامزه جدید 20

جوک های بامزه جدید 20


بیمار: من فکر می کنم پشه ام! دکتر: من دندون پزشکم؛مطب روان پزشک رو به روی ماست.بیمار: میدونم؛ الان اونجا بودم دکتر: پس چرا اومدی اینجا؟بیمار: مهتابی تون روشن بود!!

 

به بعضیا باس بگی :خواهش می کنم عزیزم شما رو مخ ِ ما جا داری!

 

نوشته تو تهران از هر سه ازدواج یکی به طلاق منجر میشه!ازدواج از هندوانه در بسته داره به مقام پالام ،پولوم ،پیلیش تنزل درجه پیدا می کنه

 

مکالمات این روزهای من و فامیلا :من : ای وای من دیگه چرا ؟ من دیگه بزرگ شدم عیدی زشته.......فامیلا: خفه شو بگیر... :|

 

  ادامه مطلب ...

اس ام اس های شاد و خنده دار 93

اس ام اس های شاد و خنده دار 93

به جای این سبزه گره زدن ها برید اخلاقتون رو خوب کنید ، آَشپزی ، منجوق دوزی ،ملیله دوزی و بچه داری هم بیاموزید ...شاید فرجی شد

 

قبلنا میشد پسرا رو با جمله ی 'برام خواستگار پیدا شده' ترسوند ولی الان بهشون بگی خوشحال میشن میگن آخیش از شرش راحت میشم

 

پیام سریال پایتخت 3 به دختران :به زودی دختران چینی با مهریه و توقع کم وارد بازار میشن!حالا هی سخت بگیرید برای ازدواج از ما گفتن بود

  ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه جذاب 93

پیامک عاشقانه جذاب 93


پشت نیسان آبی نوشته بود :........خرید آهن الات و ضایعات بهانه است تو کوچه ها دنبال تو می گردم !

 

 

آنقدر ” تعویـــــــــــض ” نکنید !!!به خدا گاهی می توان رابطه ها را” تعمـــــــــــــیر ” کرد !حتی با یک لبـــــــخند عاشقانه !

 

بی نیاز است زِهر ترجمه و تفسیری / آن سوره ی اشک که از چشمان تو نازل شده است / شک ندارم که مرا به معراج خواهد برد / آن نمازم که به لبخند تو باطل شده است

  ادامه مطلب ...