اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس دوستت دارم 1393

اس ام اس دوستت دارم 1393

اس ام اس دوستت دارم جدید 1393

اندازه یک سر گوگرد دوستت دارم.__کوچک است ولی دنیا را به آتش میکشد!!!

.

.

نمی خواهم بگویم دوستت دارم، میخواهم بدانی دوستت دارم.

.

.

احتیاجی به تسبیح نیست دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

.

.

گر نمیدانی که روزم در غمت چون بگذرد یک شب اینجا باش و تا صبح اشک و آهم بیبین

.

.

میگویند شیشه ها احساس ندارند!

اما وقتی روی شیشه ای بخار گرفته ای نوشتم:

دوستت دارم

آرام گریست...

.

.

دوستت دارم.بیشتر از خودم ,کمتر از خدایم !!!چون......عاشق توام ,محتاج خدایم !!

.

.

اگر کســـی میگویــد که برای تـــو میمیـــرد دروغ میگویـــد ...حقیقت را کســـی میگویـــد که برای تــــو زندگـــی میکنـــد..

.

.

دلم واسه یواشکی هامون تنگ شده!!!یواشکی حرف زدن های شبونه تا صبح!برای بوسه ها ی پشت گوشی!!با صدای آهسته گفتن "دوستت دارم"!!!...

.

.

حال که من دوستت دارم دموکراسى را فراموش کن...بودنت باید فقط مال " من " باشد

.

.

دلــــــــم از اون مســیج ها میخوادکه توش بنویسی :دلـــــم برات تنـــگ شده ..نمیخوای با من آشتی کنی ؟؟منم بنویسم :اگه قـــول بدی دیگه ناراحتم نکنی ..تو هم جواب بدی :قــول میــــــدم .. دوســـتت دارم

.

.

سفر به فضا سفینه نمیخواهد ،،تـــو بگو دوستت دارم ، فضـــا بـــا مــــن ..

.

.

برات پیـــش اومـــده وقتــــی پای تلفــــن باید خداحافظــــی کنــــی اما هنـــوز دلـــت میخــــواد صداشــــو بشنـــوی یهـــو میگـــی راستــــی؟!میگه : جانــــ ـــم...?!آروم میــــگی : دوســـتـــت دارم آخ .... کـــه این چـــند ثانیـــه آخـــر چقـــدر میچســـــبـــه"

.

.

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی . . .

.

.

اونی که واقعا دوستت داشته باشه شاید اذیتت هم بکنه..ولی هیچ وقت عذابت نمیده..شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..ولی همه حواسش پیشه توئه..شاید باهات قهر هم بکنه ..ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنــــــــــه!!!

.

.

چقدر زیباست کسی رو دوست داشته باشیم نه برای نیاز نه از روی اجبارو نه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد...

.

.

دوستت دارم . . .بدون مناسبت . . .بدون هماهنگی . . .بدون اطلاع قبلی . . .تا اطلاع ثانوی . . .

.

.

خیلی باید بی معرفت باشیکه نفهمی پشت جمله :\"ترکم نکن من بی تو میمیرم \"چه غروری شکسته شده بخاطر دوست داشتنت

.

.

منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد