اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اسهای زیبا با موضوع خدا

اس ام اسهای زیبا با موضوع خدا

اس ام اس با موضوع خدا www.jok20.blogsky.com

چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1) نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا
2) نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا
3) نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا
4) نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا
 

0

0

انسان نمی افتد...ولی اگر روزی بیفتد از آن سمتی میفتد که به خدا تکیه نکرده... 

0

0

تا حالا توجه کردی ،با اینکه خــــــــــدا میتونه مچت و بگیره ،ولی ،همش دستت و می گیره . . . !?!؟؟ 

0

0

اگه هیچوقت بعداز هر لبخندی خدارو شکر نمیکنی . . .........حقی نداری بعداز هر اشکی اونو سرزنش کنی . . !"خدایا شکرت" 

0

0

غُصه ها که شروع می شوند به خدا نزدیک می شویم...با شروعِ قِصه یِ تازه باز از او دور می شویم...ای کاش همیشه به یادش بودیم.

0

0

·"خدا" آنقدر من را قوی کرده است....که محتاجِ هیچ "بنده خدایی" نباشم... 

0

0

خـــــــدایـا مـا بـرای داشـتـن دسـت هــای تــو ریــسـمـان نـبـستـه ایـم دل بـسـتـه ایـم هـمـیـن کـه حـال دلـمـان خـوب بـاشد بـرایـمـان کـافـی اسـت. . 

0

0

خدایا ... "تو" آن مشترک مورد نظری هستی که همیشه در دسترسی...!!! 

0

0

وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه به تواناییش ایمان داری وقتی خدا مشکلت رو حل نمیکنه به تواناییت ایمان داره...

0

0

ﺟــــﺎﺩﻩ ﻫـــﺎﯼ ﺯﻧــــــﺪﮔـﯽ ﺭﺍ"ﺧـــﺪﺍ "ﻫـــﻤـﻮﺍﺭ ﻣﯿـﮑــﻨـﺪ . ..ﮐــــــﺎﺭ ﻣــــﺎ ،ﻓـــﻘـــﻂ......ﺑـــــﺮﺩﺍﺷــــﺘـﻦﺳـــﻨــﮓ ﺭﯾـــــﺰﻩ ﻫـــﺎﺳـﺖ!! 

0

0

به یاد داشته باش!خدا در دستیست که به یاری میگیری ،در قلبیست که شاد میکنی ...در لبخندیست که به لب مینشانی ...خدا در عطر خوش نانیست ، که به دیگری میدهی در جشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی و آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی ... ! 

0

0

"خـــــدایا ".دستم به آسمانت نمی رسد ,اما تو که دستت به زمین می رسد،...بلندم کن... 

0

0

برادران یوسف وقتی می خواستند یوسف را به چاه بیفکنند یوسف لبخندی زد. یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست ! یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می تواند به من اظهار دشمنی کند با این که برادران نیرومندی دارم ؟! اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خدا تکیه گاهی نیست ! 

0

0

انـسـان هـا تـنـهـا "مـوجـودات" روی زمـیـن هـسـتـنـد کـه ادعـا مـیـکـنـنـد خـدایـی هـسـت ولـی تـنـهـا "جـانـدارانـی" هـسـتـن کـه رفـتـارشـون طـوریـه کـه انـگـار خـدایـی وجـودنـــداره ! 

0

0

هنگامی که افسرده ای ،بدان جایی در اعماق وجودت ،حضور " خدا " را فراموش کرده ای...

0

0

خدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو،دریا مال من موجش مال تو،ماه مال من خورشید مال تو... ".خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو... من هم مال تو... ")حسین پناهی( 

0

0

توکل یعنی اجازه بدهی خداوند خودش تصمیم بگیرد تو فقط دعا کن و پیشاپیش شاد باش و ایمان داشته باش که خداوند دعایـت را بــــــــــــــــــزودی مســــــــتجاب میکند چون خداوند نه به اندازه آرزویت که به اندازه امــــــــــــــید و اطـــــــــمینان توست که میبخشد.

0

0

دانشجویی به استادش گفت:استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خرا نبینم او را عبادت نمی کنم.استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به " خدا "پشت کرده باشی او را نخواهی دید! 

0

0

خدای من ،مردم همه شکر نعمت های تو را میکنند ؛اما من ،شکر بودنت ؛تو نعمت منی . . 

0

0

با وفاتراز خدا سراغ ندارم،به رسم همین وفاداریست که تو رابه او میسپارم . 

0

0

قشنگترین عشق،نگاه خداوند بر بندگان است ،شما رابه همان نگاه می سپارم.

0

0

آرام باش! با توکل و تفکر که او زودتر از تو دست به کار شده،سپس آستین ها را بالا بزن،آنگاه دستان خداوند را می بینی ...

0

0

 منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد