اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس روز معلم 93

 


دوستان عزیز وبلاگ نویس کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع لطفا!!!

 

معلم کیمیای جسم و جان است

 

مــعلم رهنمای گمرهان است

 

شـده حک بر فراز قله ی عشق

 

معلم وارث پیغــــمبران است

 

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچ ها که بودش روی دوش

 

ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد و این مشق ها را خط بزن

 

تقدیم به تمام عزیز معلمانم



 

   

معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است

 

و دانستن و شناختن را با گذشت و مهرآفرینی

 

به جان های شیفته آموختن ارزانی میدارد

.

 

اگر مسیح مرده را زنده  کرد....

 

معلم ملتی را احیا می کند.


 

معلم پارچه ی لطیف زر بافتی است با تار محبت و پود علم.


 

معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق است، ایثار است، عشق است و فداکاری


 

آداما همیشه فکر می کنن استادن و همچی می دونن.

وقتی  که معلم میشن می فهمن که هیچ نمیدانن...

 

روز معلم بر همه اساتید بزرگوار و تمامی هم کاران عزیزم تبریک میگم.

 

 

 

اولین روز دبستان بازگرد

کود کیهای قشنگم باز گرد

کاش میشد باز کوچک میشدم

لا اقل یک رو ز کودک میشدم

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچهاکه بودش روی دوش

ای معلم  نام وهم یادت بخیر

یاد درس آب و بابایت بخیر

ای معلم ای دبستانی ترین احساس من

باز گرد این مشقها را خط بزن


 

این نامه ی یک دانش آموز به معلمشه در روز معلم, ظاهرا شلوار دانش آموز پاره بود و اون تو این نامه از معلمش خواسته تا بهش یه شلوار نو بده تا دانش آموز روز معلم شلوار نو داشته باشه.


 

 

اگر بتونیم از تک تک لحظات زندگی مون درس بگیریم، هر روز خیلی چیزهای جدیدی یاد می گیریم

 

زندگی مون هم خیلی زیباتر می شه

 

چقدر قشنگه که از این به بعد همه چیز و همه کس رو به چشم معلم نگاه کنیم ...

 

 

 +++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++

 

دوم دبیرستان بودیم زنگ ریاضی بود من هیچوقت واسه ریاضی دستمو بلند نمیکردم

 

معلمم همیشه چن نفرخاصو میبرد پای تابلو ...

 

اون روز یکی از اون نفرای خاص جفت من نشسته بود کفشاش پاره بود ب من گف کفشاتو بده بپوشم

 

الان من برم برا ریاضی ما هم دس به کار شدیم کفاشمو دادم پوشید بعد معلم صدا زد کی میاد  ؟؟؟

 

دوستم گف من،

 

معلم گف نه بغل دستیت ک ساکت نشسته بیاد

 

تو همون حین یکی از بچه ها میره پیش معلم سوال بپرسه ما هم دوباره کفشارو عوض کردیم

 

اماده شدم برم ک معلم گف اصلن لازم نکرده بیای چقد لفتش میدی ب دوستم گف خودت پاشو بیا !!!

 

من :

دوستم

 

کفش

 

معلم:


 

 

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی



منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد