اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس سرکاری 93

اس ام اس سرکاری تیرماه 93

 

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎ ﺯﺷﺘﺎ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻧﺒﻮﺩﯾﻢ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺷﮕﻼ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪﯾﺪ ...

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

 

ایا میدانستید وقتی زبانتان کامل از دهانتان بیرون است، نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
… .
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.

.
آفرین رِکـــــــس، بگیرش

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

گفتگوی دو دانشجو

پسر : تو تاحالا دوست پسر داشتی؟

دختر : نه خوشم نمیاد... چطور

پسر : معلومه روشن فکر نیستی

دختر : چه ربطی داره؟

پسر: آخه الان این کار یه نیاز طبیعیه و هر دختر پسری حق دارن باهم دوست بشن...

دختر : عجب ! که اینطور... این حرفا رو به خواهرت هم گفتی؟

پسر :

دختر;پس دهنتو ببند...........  

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

پسری روزها پشت در منزل دخترک را میپایید؛
برای دختر سوال بود که اگر او مرا دوست دارد،
پس چرا پا پیش نمیگذارد و با پدرم صحبت نمیکند ؟!
درست است که ماشین پسرک قدیمی بود،
ولی برای دخترک عشق و محبت مهمتر بود!
روزها و ماه ها به همین منوال گذشت و دخترک بسیار کنجکاو شده بود،
روزی دل خود را قرص کرد و رفت تا حرف دل پسرک را گوش کند
از او پرسید ۶ماه است که تو کنار منزل ما می ایستی و مرا میپایی،
وقتی ماشینت را میبینم ضربان قلبم تندتر میشود و
هدف تو چیست؟!
پسر گفت: وای فای خونتون پسورد نداره 

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

با توجه به اینکه گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است، همش نگرانم به قرآن

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

ی دخترعمو 5 ساله داریم عروسک خریده براش شناسنامه درست کرده تو قسمت اسم مادرم نام خودشو نوشته بش میگم ب امید خدا بابا ک دیگه نداره نه؟! با تحقیر زل زده تو چشام میگه مطمینی دانشجویی؟ بی بابا؟ پس من این توله سگو از کجا اوردم! از بهزیستی؟

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

معلم به شاگرد میگه : من دویدم تو دویدی او دوید
مال چه زمانیه؟؟؟؟
.
....
.
.
.
.
.
.

شاگرد :مال زمانی که سبد کالا رو توزیع میکنن ... 

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

ﺍﺯ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺗﺮ
.
.
.
.
.
.
 
ﺍﻭﻥ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﯿﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺩﺍﺭﻩ ﻧﻪ
ﺧﺸﺘﮏ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ 

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

اوج بد بیاری یک زن چیست؟ بره بهشت ببینه فامیلای شوهرشم اون جان!!
نه خداییش بد میگم!!! 

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

پسر:میشه منواددکنید؟دختره :مگه من میشناسمت اددت کنم؟
پسر:من ثروتمندم
دختره :الان اددت میکنم من عاطفه تهرانیم ۲۰سالمه دانشجوام گیتاریستم ازقیافم خوشت میاداسم شماچیه؟
پسر :من فامیلیم ثروتمنده اسمم مجیده
دختره :من باپسرانمیحرفم پی ام نده لطفا     

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

از یارو میپرسن آپاندیس کجاست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگه : از بالا آدرس بدم گم میشی
از پایین که وارد شدی اولین بن بست سمت راست     

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

ﻣﻦ ک ﺩﻳﮓ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻡ
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﻴﺪ ﻓﻄﺮ ﺑﺮ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺑﺎﺩ   

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

خداییش تعارف نکنین هر وقت از روزه داری خسته شدین بگین من عکسمو بفرستم تا ماه رویت شه

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

یا ایهالکافرین...

.
.
.
.
.
.
.
ناهار چی دارین؟   

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

دختر که باشی ... عزیز پدر میشی ... مرحم مادر میشی ... همدرد برادر میشی ...محرم شوهر میشی ................................ . . . . . . . . . . . ولی حیف عمه میشی و به باد میری!!

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام همکار عزیز
من مدیر یک سایت اس ام اس هستم برای سایت به تعدادی تویسنده نیاز دارم باید اشنایی کامل با وردپرس رو داشته باشن ضمنا به ازای پست ها هم به فرد دستمزد تعلق میگیره. اگر دوستان شما دنبال کار تو نت هستند به ان ها اطلاع دهید ...

برای اطلاع بیشتر به این صفحه مراجعه کنند :

http://smskhoone.ir/paziresh-nevisande

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد