اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه جذاب و جدید تیر 93


اس ام اس عاشقانه جذاب و جدید تیر 93


 

عجب خیاط ماهری است دنیا ،

که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت !

 

شبی از شب ها
تو مرا گفتی
- «
شب باش
من که شب بودم و
شب
هستم و
شب خواهم بود
شبِ شب گشتم
به امیدی که تو فانوس سحرگاه شب من باشی

 

عشق مثل کشیدن دو سر یک کِش میمونه 
که 2 نفر دارن میکشنش 
اگه یکی ولش کنه دردش واسه کسی میمونه که هنوز اونو سفت نگاه داشته

 

وقتی کسی را دوست دارید 
اگر هزار بار هم به شما دروغ بگوید 
باز میخواهید بیشتر از هرکس دیگری باورش کنید

 

درزندگی عاشق چهار نفر باش 
1-
اونی که زندگی کردن و نفس کشیدن بخاطر لطف ورحمتش بوده خدا 
2-
اونی که برای پیروزیت تمام زندگیشو باخت پدر 
3-
اونی که تمام پیروزی زندگیتو مدیون دعاهاشی مادر 
4-
اونی که تا آخرین لحظه پیروزیت باهات بود دوست

   

من دنبال کسی هستم که بوی بــــــی کـــــســــــی بدهد، نه بوی هـــــــــر کــــســـــــی

 

هیچ شباهتی با یوسف نبی ندارم 
نه رسولم 
نه زیبایم 
نه عزیز شده ام 
نه چشم به راهی دارم 
فقط در چاه خاطرات تو افتاده ام

 

 

 

 

رفاقت باتو دومین افتخار زندگی من است.

اولین افتخار یافتن تو بود.

 

نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تونیست

انکه آرام کند درد مرا غیر تو کیست.....؟

 

تمام عاشقانه های عالم را هم که به گوشم بخوانند حکم باد هوا را دارند......

هیچ حرف عاشقانه ای

به زیبایی حرف های ساده ی تو برایم گوش نواز نیست...

 

 

 

تو زبان فارسی دوران مدرسه بهم یاد دادن ((او)) ضمیر سوم شخص مفرد است.!

ولی من تازه فهمیدم که او………..!!

.

.

.

تمام زندگیه منه

 

مهم نیست فردا چی میشه

مهم اینه که امروز دوستت دارم

مهم نیست فردا کجایی

مهم اینه که هر جا باشی دوستت دارم

مهم نیست تا ابد با هم باشیم

مهم اینه که تا ابد دوستت دارم

مهم نیست قسمت چیه

مهم اینه که قسمت شد دوستت داشته باشم...

 

توکه غریبه نیستی

دیگر نمیتوانم خودم رابه آن راهی بزنم که نمیدانم کجاست...!!

دلم همان راهی را میخواهد که تو در امتدادش ایستاده باشی

 

در کلانتری وجودم تو را در قلبم حبس کردم و عشقت را در تک تک سلول هایم زندانی کرده ام دوری که جایی برای هیچ کس و هیچ چیز نمانده...

 

چه تفاوتی میکند

آنسوی دنیا باشی یا فقط چند کوچه آن طرف تر...!!!

پا ی محبت که در میان باشد دلتنگی دمار از روزگار آدم در میاورد...

 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد