اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس انگلیسی تبریک عید فطر 93

اس ام اس عید فطر 93

اس ام اس تبریک عید فطر 93


 

I wish a wish for u.

The wish i wish for few.

The wish i wish for u is that

your all wishes come true

so keep on wishing

as my all wishes are with you.

Eid Mubarak To U & Ur Faimly

آرزو می کنم یک آرزو برای تو.
آرزویی که برای تعداد کمی می کنم.
آرزویی که برای تو دارم این است که
تمام آرزوهایت جامه عمل بپوشد
بنابراین آرزوهایت را ادامه بده که
تمام خواسته من برآورده شدن آرزوهایت می باشد.
عید برای شما و خانواده ات مبارک.

---------------------------- 

 

My Blessing, Congratulations and Good wishes.

I wish you the best of every thing

for not only in EID-UL-Fitr but also

all the years ahead.

 

*EID MUBARAK*

دعای من ، تبریک و آرزوهای خوب برای توست
من برای تو آرزوی بهترین ها می کنم
نه فقط برای این عید و برای تمام سالهایی که پیش رو داری
عید شما مبارک

----------------------------

U fasted,u prayed,

U been good 4 a whole 30 days.

So ur merciful ALLAH gave u a sign,

Out came the moon 2 say come celebrate..

 

Happy Eid mubarak

روزه گرفتی ، نماز خواندی
تو برای تمام 30 روز خوب بودی
بنابراین خداوند مهربانت به تو یک نشانه داد ،
ماه بیرون آمد برای گفتن آمدن جشن
عید شما مبارک

----------------------------

¤”’¤  .,.    ¤”’¤,

¤      EID        ¤

‘¤  MUBARAK¤

‘¤,            ¤’

“¤,:,¤”

May ALLAH shower His countless blessings upon U and Ur family.

Ameen -

خداوند نعمت های بی شماری را برای شما و خانواده تان بدهد.
آمین

----------------------------

May God Send His Love

Like Sunshine In His Warm

And Gentle Ways To Fill Every Corner Of Your Heart

And Filled Your Life With A Lot Of Happiness

Like This Eid Day. -

خداوند عشقش را به تو ارسال نماید
شبیه نورخورشید در گرمی اش
و روشهای آرامش برای پر کردن هر گوشه از قلب شما
و تمام زندگی تان با شادی و خوشحالی پرشود.
مثل این روز عید.
----------------------------

Earth can forget rotating,

Bird can forget flying,

Candle can forget melting,

Heart can forget beating

but

I’ll never forget to wish You “Happy Eid”

زمین می تواند چرخشش را فراموش کند
پرنده می تواند پرواز را فراموش کند
شمع می تواند گداختن را فراموش کند
قلب می تواند زدنش را فراموش کند
اما
من هیچ وقت تبریک عید را برای تو فراموش نمی کنم.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
معراج رفیع دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ب.ظ http://jok20.blogsky.com

بسیار متشکرم از شما دوستان

انیسه جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.16mehr.loxblog.com

ممنون خوب بود دوست عزییز

اسکندر سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:43 ب.ظ

بسیار متشکرم این تبریک به زبان انگلیسی کار مرا راه انداخت خدا هم کارشمارا حل کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد