اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس شب یلدا 93


اس ام اس شب یلدا 93


یه پایـیزه دیگم از رفاقتمون گذشت
یلدات مبارک رفیق!
-------------------------------------------
سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
و بلندای یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
یلداتون مبارک
-------------------------------------------
هندوانه ی شادی، 
انارآبادی،
 سیب سرخ شادابی، 
با یک سبد گل آبی،
 درشب یلدایی، 
تقدیم به گلی چون تو که نایابی
یلدا مبارک.
------------------------------------------- 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگین دلشکسته آذر 93

اس ام اس دلشکسته جدید آذر 93


دوستت دارم اما نمیخوامت...
دوستت دارم بی انکه خودت بدانی...
دوستت دارم بی انکه کسی بداند...
دوستت خواهم داشت بی انکه بخواهم بدانی ای غریبه آشنا
:'(

--------------------------------------------------

یادته گفتی به شرافتم قسم تا آخر ش هستم..؟
شرافتت پیش من گرو مونده!
حالا باعشق جدید چیکار میکنی “بی شرف

--------------------------------------------------

بی تعارف بگم...

تو بردی

اما حواست هست...؟

من یارت بودم نه حریفت...!

--------------------------------------------------  ادامه مطلب ...