اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه غمگین دلشکسته آذر 93

اس ام اس دلشکسته جدید آذر 93


دوستت دارم اما نمیخوامت...
دوستت دارم بی انکه خودت بدانی...
دوستت دارم بی انکه کسی بداند...
دوستت خواهم داشت بی انکه بخواهم بدانی ای غریبه آشنا
:'(

--------------------------------------------------

یادته گفتی به شرافتم قسم تا آخر ش هستم..؟
شرافتت پیش من گرو مونده!
حالا باعشق جدید چیکار میکنی “بی شرف

--------------------------------------------------

بی تعارف بگم...

تو بردی

اما حواست هست...؟

من یارت بودم نه حریفت...!

--------------------------------------------------  

هیچوقت...
وقتی خودت نمیدونی کجای زندگیتی...

کسی رو وارد زندگیت نکن!

--------------------------------------------------

هَــر چـہ بُغضَتــــ

بُـزُرگــتَر 

بَـهـآنـہ ی تِـرکـیـבنش 

ڪوچڪتر

--------------------------------------------------

ﻣـــــــــﻦ
ﻟــــــــــــــــﺎﯼ
ﮐﺘـــــــــــــــــــــــــﺎﺏ
ﺯﻧــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﮔﯽ
ﻣـــــــــــــــــــــــــــــﺍﻧــــــــــــــــﺪﻩ ﺍﻡ!!!
ﻻﯼ ﻓﺼﻠﯽ ﺑﺪ ﺧﻂ ﻭ ﺗﻠﺦ
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ:
‏« ﺗﺤـــــــــــــــــــــــــﻤﻞ‏»

--------------------------------------------------

دمهای احساساتی را باید کشت
میدانی راست می گویم
آدمهای احساساتی بدرد این زندگی آهنی امروز نمی خورند!!!

--------------------------------------------------

بعضیا انگار تو صداشون کدئین تزریق کردن با آدم حرف میزنن

دردات تسکین پیدا میکنه ...

--------------------------------------------------

ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻫﯿﭻ ﺍﻫﻤﯿﺘﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﻭﺭ ﺑﮑﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﻧﮑﻨﻨﺪ-
ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ
ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺪﺍﯾﺖ

--------------------------------------------------

دهخــدا تجربه عشـق نــدارد ورنــه
معنی "مرگــ"و "جدایــی" به یقیــن هردو یکیســت

--------------------------------------------------

ب سلامتی اونایی ک وقتی تحویلشون میگیری بازم آدم میمونن
نه اونایی ک فکر میکنن چ خبرشده و خودشونو گم میکنن
اینا خبر ندارن حیوونای باغ وحشم بااینکه زشت و حیوونن همه تحویلشون میگیرن!
اینارو اذیت نکنین،واسشون دعا کنین...

--------------------------------------------------

جدیدا بعضیا ب سختی مشغول خراب کردن تصوراتی ک تو ذهنم درموردشون داشتم هستن ازشون ممنونم خسته نباشن

--------------------------------------------------

دوست داشتن همیشه گفتنی نیست...
گاه سکوت است وگاه نگاه...
غریبه آشنا...
این درد مشترک منو توست که گاه نمیتوانیم در چشمهای یکدیگر نگاه کنیم...

--------------------------------------------------

دیگر دوستت ندارم...
باور کن دوستت ندارم...
اما...
این منم که دوستت ندارم...
ولی دلم...
با این دل لعنتی چ کنم ک حالیش نمیشه نباید دوستت داشته باشم!

--------------------------------------------------

هَـــر شَـــــب
پِتـروس ِ شَهــر ِِ مَـن

خــــواب اســـــت. . .

وَقـتـی چِشـمــانَم

چِـکِّـه مــی کُـنَنـد. . . .

--------------------------------------------------

دریابرای مرغابی.... تفریحی.... بیش نیست

اما برای ماهی.... زندگیست....

برای کسی که دوستت دارد;

"زندگی". باش ...


نه"تفریح"

--------------------------------------------------

با تمام نامردیات
احمق بازیات
ضعفت
مظلومیات
وفاداریت
نسبت به دوست نما ها
محبت زیادیت
دروغ هات
دوستت دارم های با پشیمانیت
بازم دوستت دارم
باور کن اگه دوسم داشته باشی 
دنیامو به پات میریزم
فقط دوسم داشته باش همین

--------------------------------------------------

توی دفترچه خاطراتت نوشتم دوستم داری
چرا انقدر انکارش میکنی
باشه دوسم نداری اه 
وقتی خاطره ای که با جون و دل برات نوشتم رو مثل چی پاره کردی دیگه دوس داشتن یا نداشتن تو چه فرقی میکنه???

--------------------------------------------------

وقتی برات وقت نداره
اساتو ده تا یکی جواب میده
تا زنگ نزنی زنگ نمیزنه
شبا شب بخیر نمیگه
داره فراموشت میکنه،این
همون آشغالیه که
برات وقت داشت
هر روز اس میداد
هر روز زنگ میزد تا صداتو بشنوه 
ولی الان شده یه آشغال،بزار با آشغالا باشه

--------------------------------------------------

فراموشش کرده ام...
فراموش کردم که یک زمانی دوستم داشت...
اما هنوز هم یادش که میفتم میشکنم...
هنوز هم دستم به نوشتن اسمش ذوق میکنه...
هنوز هم دوستت دارم بی آنکه بخواهمت...

--------------------------------------------------

چقد سخته...
همه بدونن دوستش داری...
جز خودش...
کاش...
از دلم خبر داشتی...

--------------------------------------------------

"ﻭﺍﺳـــــــــــﻪ ﺍﮐﺜـــــــــﺮ ماهااا ﻓﻘــــــــــــﻂ

ﮐﺎﻓﯿـــــﻪ ﻧـــــِــــــﺖ ﻗـــــــطع

ﺑﺸـــــــــــﻪ

ﺗــــــــﺎ ﺣـــــِـــﺲ ﮐــــــــــــﻨیم

که ﭼــــــــــــﻘﺪﺭ تـــﻨﻬـــــﺎﯾﯿــــــــم

--------------------------------------------------

آسمان را قسمت کردند، تکه ای برای برکه، تکه ای برای رود، تکه ای برای دریا. دلم را قسمت کردم، تکه ای برای تو، تکه ای برای تو، تکه ای برای تو.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ملانی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد