اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس تولد 93


اس ام اس تبریک تولد 1393

 

ﻋﺸﺸﺸﺸﺸﻘـــــــــــﻢ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ ... ﺍﯾﺸﺎﻟــــــــــﺎ ﺻَﺪﺳﺎﻟﮧ ﺑﺸﮯ
ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﻻﻥ ﮐﺠﺎﯾﯽ |:
ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪﺗﻪ ﯾﺎ ﻧﻪ |:
ﻭ ﺍﺻﻦ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ |:
،ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺣﺘﻤﻦ ﺗﻮﻟﺪﺗﻪ |: ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﯽ

------------------------------------  

باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است
قدم نو رسیده مبارک

------------------------------------

سبزترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدتان مبارک

------------------------------------

فرشته آسمانی. سالروز زمینی شدنت مبارک

------------------------------------

امید سال های زندگیم، امید دنیای بی کسیم، با تولدت تمام دنیای من شدی،
عزیزم تولدت مبارک.

------------------------------------

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر
تولدت مبارک

------------------------------------

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
سالروز تولدت مبارک...

------------------------------------

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست . . .
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم !

------------------------------------

امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام ، تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ؛ بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

------------------------------------

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست بدارم
زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، تولد توست. از طرف دوستدار تو و ارزوهای تو

------------------------------------

در آسمان زندگی خویش جستجوگر ستاره ای بودم بالاتر از تمامی ستارگان ..
به درخشندگی خورشید ..
و به پاکی دریا ..
تا اینکه خدا در این روز تو را بما داد.. “عزیزم تولدت مبارک

------------------------------------

فوووووت
فوووووت
فوووووت
بیا شمعا رو فوت کن. تولدت مبارک. امروز با شکوه ترین روز هستی ست. روزی که آفریدگار، جهان را به تو هدیه داد. به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی.

------------------------------------

به دختره میگم تولد مبارک. میگه مرسی عزیزم تولد توام مبارک!

------------------------------------

تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را <3

------------------------------------

ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ ﺗﺎ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﺨﺶ ﺭﻭﺣﺖ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﻗﻠﺒﺖ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﺘﭙﺪ ﮐﻪ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺰ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺷﯽ! ﺑﯽ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ

------------------------------------

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم
و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم
نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد
سالروز تولدت مبارک

------------------------------------

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم
می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم
داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم
تولدت مبارک

------------------------------------

روز میلاد تو، روزصدور شناسنامه عشق است! عشق من تولدت مبارک

------------------------------------

آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک

------------------------------------

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
عاشق مهربانی توام…. برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی
تولدت مبارک

------------------------------------

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟
تولدت مبارک

------------------------------------

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی
روز تولد توئه میاد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره
تولدت مبارک عزیزم

------------------------------------

روز میلاد تو ای دوست برای دل من
روز میلاد همه خوبی هاست
تولدت مبارک

------------------------------------

دارم فکر میکنم امروز چه روزیه؟ تو یادته؟ فکر میکنم یه خبرایی هست!
بی خیال چیزی یادم نمیاد
ستاد حالگیری روز تولد دوستان

------------------------------------

تولدت مبارک عزیزم...عین شمع رو کیکتم...هر دوتامون آب میشیم جلو چشم همه

------------------------------------

میخواستم زیباترین کلام را در روز تولدت تقدیمت کنم، ولی پنداشتم ساده نوشتن مانند ساده زیستن زیباست، پس ساده میگویم دوستت دارم، تولدت مبارک

------------------------------------

نه شاعرم که بسرایم و نه نویسنده که بهترین را برایت بنویسم، اما میدانی که صادقانه دوستت دارم. تولدت مبارک

------------------------------------

امیدوارم بهار زندگی ات به بلندای عمر خورشید و به روشنایی مهتاب باشد. تولدت مبارک

------------------------------------

دلم می خواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگر چه از راه دور هیچ فایده ای نداره

------------------------------------

یک سال بزرگ تر شدی, هنوز آدم نشدی تو؟!
تا کی میخوای فرشته بمونی هاااا!
سال روز زمینی شدنت مبارک

------------------------------------

دانی که چرا زمیوه ها سیب نکوست
چون نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست
آن زردی و سرخی که در آن می بینی
زردش رخ عاشق است و سرخش رخ دوست
دوست خوبم تولدت مبارک

------------------------------------

تمام آدما فدات
خوش به حال مامان و بابات
تو امروز اومدی و ما شدیم کیش و مات
تولدت مبارک
حالا برو بخواب که دیر نشه لالات!

------------------------------------

روزی که به دنیا آمدی دریا شکافته شد صدفی بیرون آمد و مرواریدی چون تو متولد شد عزیزم تولدت مبارک

------------------------------------

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد