اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

عاشقانه های بهمن 93



هیچ عشقی وجود ندارد!
حتی برای مرغ عشق"
اونیز اگر در قفس نبود،به عشقش خیانت میکرد...!
چه زیبا گفت «کوروش»،در دنیای که روزی روح خودم مرا ترک میکند انتظار از دیگران نباید داشت.


من ماندم و ۱۶ جلد
لغت نامه که هیچ کدام از واژهایش
مترادف “دلتنگی” نمیشود…
کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد!!
درد دارد

محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم؛
آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام
برایت به زمین بکوبم …
احساس من قیمتی داشت؛
که تو برای پرداخت آن فقیر بودی …

روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند...
و نمره ی من باز هم
صفر میشود !
هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام !!!  

عشقــای امـروزی در حـد *وایبــره*
نگــرانی نداریــم ک *وای* *بــره* !!!

صدایت میکنم هرشب......
فقط یه شب صدایم کن ......
تو مغروری غرورت را فقط یک شب فدایم کن .......



خداونــد بزرگ ؟
قشنگترین روزها را نصیب کسانی بکن که:
بهترین لحظات عمرشان را برای ساختن لحظه های خوب دیگران فدا می کنند ...

به لحظه های "بی" توبودن سلام میکنم 
به سینه ام دلی هست به نام میکنم 
تمام میشود این فاصله ها بی گمان 
به لحظه های "با "تو بودن سلام میکنم

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است . . .

این روز ها....
هرنفس درد است که میکشم....
ای کاش ...
بودی ... یا اصلا نبودی...
اینکه هستی ولی در کنارم نیستی.....
دیوانه ام میکند!!!!

ﺳﺮﺁﻏـــــﺎﺯِ ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﺑﯽ ﺷﮏ
ﺻﺪﺍﯼِ ﺧﻨﺪﯾﺪﻥِ ﮐﺴﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯾﻢ ...
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺨﻨﺪﯼ !؟
ﻫﻮﺱ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﯾﮏ ﺩﻝِ ﺳﯿﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ !...

چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن .. چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن .. چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن .. عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن تو را بخاطر می سپارم

هرجا آرامش باشد خدا هست، هرجا خدا باشد. نیاز به چیز دیگری نیست. خدا پناه لحظه هایت باشد...!!!

خدایا: خوش به حال آنکه قلبش مال توست، حال و روزش هر نفس احوال توست، خوش به حال انکه چشمانش تویی! آرزوهایش همه أمال توست...!!!

زخم های من
مرهم نمی خواهد
تو که باشی
"درد" درد ندارد

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست
از یاد بردن دوست ، هرگز مرام ما نیست

از لحظه لحظه ی زندگیت لذت ببر
به قول فامیل دور که میگفت :
آقای مجری
بهت یه نصیحت برادرانه میکنم
اگه زندگیت ته کشید
بشین با ته دیگش حال کن!
هی نگو به آخرش رسیدم !!
والا،.....دنیا رو عشقه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد