اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

چند تا پی ام

مرده به زنش sms میده:
"عزیزم، من دیشب با رژلبت رو سنگ توالت نوشتم دوستت دارم"
خانمه هم جواب میده:
"نفسم، منم دیشب با همون مسواکی که صبح دستت بود،پاکش کردم"
اینا زوجهای خاصن,خدا حفظشون کنه...


ﻣﺎ ﻋﯿﺪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻓﻘﻂ ﺗﺨﻤﻪ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ،
ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺨﻤﻪ ﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﻧﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﻗﯿﺪ ﻗﺮﻋﻪ ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﯿﺪﻫﯿﻢ !
ﺷﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ خوش شانس ما ﺑﺎﺷﯿﺪ …


سر یارو رو مار نیش میزنه ...
علت مرگشو خفگی اعلام میکنن ... 



.؟. 



دوستاش گردنشو با طناب بسته بودن زهر از اونجا پایین تر نره !

نخند داستان غم انگیزه....



پسره پست گذاشته من یه آذریم
بعد خصلتای آذر ماهی ها رو گفته
بعد یه دختره کامنت گذاشته یاشاسین آذربایجان! 
:|




دختره پی ام داد چرا منو ادد کردی؟
گفتم قیافت شبیه یکی از بازیگرای محبوبم بود!
با خوشحالی نوشت کـــــــــــــــــــی؟ . . . . . . . . .
گفتم سمندون !!
بلاکم کرد !!!!
خب سمندونو دوس دارم !!!
آزادی بیان مگه جرمه؟؟؟
عقده ای:|



این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی کنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن نیم ساعت بعدش تو آشپزخونه شیش برابر می خوردن !



امروز رفتم کفش بگیرم وایسادم پشت ویترین به فروشنده گفتم
:آقا اون چنده؟ کفش رو ورداشت گذاشت تو پلاستیک گفت :
۷۰ تومن مبارکت باشه!


تبلیغات :







اس ام اس فلسفی جدید اسفند 93


اس ام اس فلسفی جدید اسفند 93


از کسی که کتابخانه دارد

و کتابهای زیادی میخواند نباید هراسید.

بلکه از کسی باید ترسید که تنها یک کتاب دارد و آنرا مقدس می پندارد 

ولی

" هرگز آنرا نخوانده است "

نیچه



زندگــــــــــــــــی

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای یک کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی راز دل مادر من.

زندگی پینه ی دست پدر است،

زندگی مثل زمان در گذر است....


به خاطر بسپاریم که ،

همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛

آرام، بی صدا، همیشگی ...  ادامه مطلب ...