اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوکهای فوق خنده وبلاگ اس ام اس و خنده

 

جوکهای فوق خنده وبلاگ اس ام اس و خنده

 


دختره بم گفت برنامه ی وایبرو از

کجا گیر بیارم?

.

.

.

.

.

.

.

بش گفتم برو از برنامه بازار بگیر

نصب کن.

از میدون پونزده خرداد زنگ زده میگه:

من بازارم...

کدوم مغازه برم!

 

ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻪ ﻡ ﮐﻼﺱ ﭼﻬﺎﺭﻣﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﻧﮕﻮ ﺳﻪ ﺗﺎ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ! ﻣﻦ ﻫﻤﺴﻦ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩﻡ

ﻇﻬﺮﺍ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻧﻮ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﻣﻴﮑﺸﯿﺪﻡ ﺳﻤﻨﺪﻭﻥ

ﺍﺯ ﺗﻮﺵ ﻧﻴﺎﺩ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺨﻮﺭﺗﻢ

 

.شوهر همسایمون گل فروشه

وقتی میاد خونه بلند بلند زنشو صدا میکنه

مینای من

نرگس من

مریم من ....

به شوهرم گفتم یاد بگیر

همسایه زنشو چه قشنگ صدا میکنه

از اون ببعد شوهرم وقتی وارد خونه میشه

صدام میکنه

سوهان روح من

مته مغز من

چکش اعصاب من ..

آخه شوهر من ابزار فروشه

 

ادامه مطلب ...