اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک اس ام اس چهارشنبه سوری 93


یه روز یه جای سوختگی کوچیک روی زانوم دیدم

به مامانم گفتم : این جای چیه؟

گفت : حدودا ۶-۵سالت بود؛شلوارک پات بود

چهارشنبه سوری هم بود،با پسرعموهات رفتی از روی آتیش پریدی!

گفتم : آهان… پس اونجا سوخته!

گفت : نه اونجا نسوختی،اومدی خونه خودم با قاشق سوزوندمت

که دیگه بی اجازه جایی نری ..!

مادر من چه حرکتیه آخه



تو کوچه ترقه زدند

پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!

پیرزنه گفت : قربون قد و بالات مادر مواظب باش!



چهار شنبه سوری تون مبارک

سوختن غصه هاتون رو تو سرخیِ آتش آرزو می کنم



از عجایب عشق همین بس

تنها همانی آرامت می کند که دلت را آتش زده

چهارشنبه سوریت مبارک عشقم



4شنبه سوری که مجردی از رو آتیش بپریم فقط دلمونو میسوزونه؛

سلامتی همه ما مجردا که امشبم باید دلمون بسوزه ازدیدن عاشقایکه دست تودست هم از رو آتیش میپرن

4شنبه سوری مبارک دلسوخته ها

  


خداجون

یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره یخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپریم



به یاد سرخی گونه هات،درخشش چشمهات،سوزانندگی لبهات،داغی عشقت،از رو آتیش میپرم دوست دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک.



زردی در سرخی گم میشود،دلها در آتش سرخ میشود،این چهارشنبه بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند./روز جشن آتش بر دل سرخی ها مبارک/



سوختن غصه هایت را در آتش آخرین 4 شنبه سال آرزو دارم

چهارشنبه سوری مبارک



با بهترین آرزوها

روز آتش زدن بدیهای درون

پریدن از سختی ها و موانع

و روشن کردن مهر و محبت مبارک



عکس جالب استاد شجریان و اکبر عبدی در چهارشنبه سوری


[i]


نظرات 1 + ارسال نظر
ارمیا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://Www.romina7637.blogfa.com

دمتون جیززززززززز بوممممم ترکیدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد