اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک نوروز 94


جوک نوروز 94

میبینید تو عید چقدر فیس بوک خلوته
.
.
.
این نشون میده ملت وقتی میرن سرکار بیکارترند تا وقتی تو خونه هستن




بزرگ ترین خلاف من 
وقتی خونمون خالی میشه 
اینه که 
.

.
با پارچ آب میخورم! 
خیلی مظلومم من خدا حفظم کنه



پیج مشکلات بی شوهری...
.
.
.
.
دختری ۲۷ ساله هستم
خوشگل هستم
اندام خوش فرمی دارم
.
بسیار گرم هستم
دلمم واقعا عشق....... میخواد
اما خواستگار ندارم
.
لطفا راهنماییم کنید
.
.
.  
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بله همونطور ک مشاهده میکنید 
چون اسم ازدواج اومد مردم 
همیشه در صحنه 
غیب شدن :)))

زن حیف نون خطاب به حیف نون : 
عزیزم حوصله ام سر رفته ..... امشب شام بیرون بخوریم ؟؟؟؟
حیف نون : باشه عزیزم ..... سفره رو بنداز توى حیاط !!!!



ﺍﻭﻧﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﯿﺮﻥ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﮔﻪ ﺏ ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﻻﻥ ﻋﺮﻭﺳﯿﺸﻮﻥ ﺑﻮﺩ.



میدونین هر دختری ک ازدواج میکنه اولین کسی ک از دستش راحت میشه کیه.
.
.
.
.
.
حافظ شیرازی ازبس فال میگیرن



 یک هفته از عید گذشت ...
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا اگه ماه رمضون بود
الان یه ساعت بیشتر از سحری نگذشته بود


آقایون ﺍﻭﻝ ﺁﺷﻨﺎیی چناﻥ ﺳﻮﺍﻻﺕ فلسفی ﺭﺍﺟﻊ ﺑﻪ ﺯﻧﺪگی ﺍﺯ ﺁﺩﻡ
میﭘﺮﺳﻦ ﻛﻪ ﺍﺯ ﮔﻮﮔﻞ ﻫﻢ ﺑﭙﺮسی ﻓﻘﻂ ﻻﯾﮏ ﻣﻴﺰﻧﻪ !
ﻭﻟﯽ ﯾﮑﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﻮﺍﻟﺸﻮﻥ ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﺷام چی داریم؟




از قدیم میگفتن مهمون حبیب خداست ولی مهمونای امروزی حبیب خدا نیستن، حبیب خدا پسورد وای فای از آدم نمیخواد‌.


نظرات 1 + ارسال نظر
عای جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد