اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس خنده دار خرداد 94


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺩﺍﺭﻱ؟
ﮔﻔﺘﻢ 2 ﺗﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﻳﮑﻴﺶ ﺑﺮﺍ ﻣﺎﺩﺭﻣﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮﻣﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﻴﮑﻨﻢ
ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﻴﻨﺖ ﭼﻴﻪ
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻳﺶ ﺗﺮﺍﺵ
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ
ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ
ﻣﻠﺖ ﺑﻲ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺷﺪﻧﺎ
ﺍﻗﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻣﻴﭙﺮﺳﻢ ﺭﻳﺶ ﺗﺮﺍﺵ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ؟
ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ؟

مراحل ارادت ایرانی ها به ماه مبارک رمضان
دو ماه قبل :اوه اوه دو ماه دیگه رمضونه
یک ماه قبل : بدبختی از یه ماه دیگه باید روزه بگیریم
دو روز گذشته : لامصب فقط دو روز گذشته
روز بیست و ششم : این چهار روزم نمیگذره راحت بشیم
بعد رمضان :عجب ماه خوب و پربرکتی بود حیف که تمام شدߘ܀聀



ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﻭﺍﺳﺘﺎﺩﻡ ﺩﻡ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﯾﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ!
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﻫﻢ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺟﻠﻮ ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺰﻧﻪ !
ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﺩﺭ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﻣﺎﻣﺎﻧﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺑﭽﺸﻮ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﮕﻪ
ﺟﯿﺶ ﮐﻦ ﭘﺴﺮﻡ
ﺟﯿﺶ ﮐﻦ ﻋﻤﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺑﻠﺪﯼ ﺟﯿﺶ ﮐﻨﯽ !
:| 
:|
:|
ﺍﯾﻨﻢ زندگیه ﻣﺎ داریم!!


الان داشتم توو خیابون میرفتم یهو یه پراید که رانندش دختر بود زد رو ترمز یهو زد کنار! 
وایسادم گفتم خانم مشکلی پیش اومده? 
گفت نه یادم رفت دنده چند هستم میخوام از دنده یک شروع کنم 
من که بیهوش شدم چیزی یادم نمیاد ولی کسایی که اونجا بودن میگن تشنج کردم ، از دهنم کف میومده بیرون! :| شانس آوردم که زود رسوندنم بیمارستان! :|



دیشب دستخط بچگی هامو بردم داروخونه،
.
.
.
.
.
.
.
.
دو بسته قرص استامینوفن کدئین بهم داد!!
تازه گفت خیلی هاشو ما نداریم باید بری هلال احمر..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد