اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک بامزه جدید خرداد 94

تو خیابون با تلفن حرف میـزدم

یه آقاهه از بغلم داشت رد میشد...

با تلفن گفتم من اونو زنده میخوام

صبر کن یکی حرفامونو شنید...

تک تیر انداز مرد قرمز پوشو بزن!

یارو از ترس مث پلنگ زیگ زاگ می دویید تیر بهش نخوره



این دهه ۶٠یا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن،

فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده ... o_O

سوسولا :||||| 


  

شیر روزی 18 ساعت استراحت می کنه الاغ روزی 18 ساعت کار می کنه اگه کار زیاد باعث موفقیت میشد الان سلطان جنگل الاغ بود نه شیر

اینو کفتم که برای علاف بودنتون عذاب وجدان نداشته باشین

ادامه بدین حال میده    



خانمه داشت گوشی شوهرشو چک میکرد

اس ام اس اومده از جعفر راننده خاور...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.عزیزم داری میای برام لواشک بخر ,یادت نره ها...   





این خیابوناى صاف خارج رو که میبینم دلم واسشون میسوزه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

معلومه نه فاضلاب دارن نه واسشون لوله گاز کشیدن نه لوله آب

فقط ما توى ایران از این امکانات داریم.

.

...اروپاییای بدبخت....



سر چهار راه بودم یهو ی وانت چراغ قرمزو رد کرد

پلیس تو بلندگو گفت وانت کجا میری؟

وانتیه هم تو بلند گو گفت دارم میرم بار بیارم دیرم شده عجله دارم...

..

.

.

.

.

.

یعنی ی همچین ملت شادی هستیما..




ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ20 ﺗﺎ

ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﺑﺎﻫﻢ ﻫﺠﻮﻡ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺁﭘﺪﻳﺖﮐﻨﻦ

.ﺑﻴﺸﻌﻮﻭﻭﻭﺭﺭﺭﺍ ﻳﻪ ذﺮﻩ ﺩﺭﮎ ﻧﻤﻴﮑﻨﻦﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ



نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ http://darham101.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد