اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک اول مهر 96 بازگشایی مدارس

جوک ۲۰:

حال و هوای اول مهر امسال  

 معلم : سلام پسرای گلم حالتون چطوره ؟؟

دانش آموزان : سلام ، خوبم 

معلم : 

خب بچه ها میشه خودتون رو معرفی کنید 


_ علی ٧ تهران 

_ سهیل ٧ تهران  

 _ آرش ٧ تهران  

_ محمد ٧ تهران  

 معلم :  ااا بچه ها این مسخره بازیا چیه در میارین اگه اذیتم کنید مجبور میشم مدیر رو خبر کنم بیاد

 خانم اجازه 

 معلم : بگو 

 خانم تورو خدا به مدیر نگید میاد ریموومون میکنه 

بقیه:??

 معلم :  الان که صداش کردم حالیتون میشه 

  خانم اجازه 

معلم : چیکار داری ؟!

 خانم مدیر زیر آبه آفلاینه 

بقیه :

 معلم : اه دیوونم کردین 

 خانم اجازه 

 معلم : بلههههه ؟

  خانم اصل ندادین 

بقیه : 

 معلم : 

خانم اجازه 

معلم : بگو 

خانم زنگ تفریح بیاید پی وی کارتون دارم 

بقیه:

 معلم :  میخوام حضور غیاب کنم موسوی ؟! 

 آنلاین 

معلم :  رضایی ؟

آفلاین 

معلم : کافیییههههه 

 خانم اجازه ؟! 

 معلم : کوفت؟

 خانم اگه اذیتتون کنیم بلاک میشیم یا ریموو ؟!

 معلم : 

دانش آموز: 

پسر نوح


من به شدت معتقدم که... 









 اگر بجای پسر نوح؛ دختر نوح با بدان می نشست...

عمراً حضرت نوح قضیه رو اینقدر رسانه ای میکرد!!!