اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

عکس های بامزه و خیلی خند ه دار

عکس های جدید فوق العاده خنده دار 

 

عکس خنده دار امیدواری

ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های 2012

حدیث غضنفری : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است.

===========

به او گفتم سختیهایم را بگیر تا آرامش یابم و او گفت آرامش در پیش پذیرش سختی هاست.

===========

سوال مهم غضنفر : من هنوز نفهمیدم وقتی میگن به افتخارش دست بزنید دقیقاً باید به کجای طرف دست بزنیم؟

===========

حقیقت بی پرستش ، فلسفه و دانش است و پرستش بی حقیقت بت پرستی است. دکتر شریعتی

ادامه مطلب ...

جوک اس ام اس خنده دار جدید دیماه1390

سوال مهم غضنفر : منن هنوز نفهمیدم وقتی میگن به افتخارش دست بزنید ، دقیقاً باید به کجای طرف دست بزنیم..؟!!

.

.

.
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه:

من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم..

لطفا یه چیز خوب به من بگو

شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!

.

.

.


وصیت غضنفر :

من از شب اول قبر میترسم منو شب دوم خاک کنید !

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی باحال

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست

______________

گاه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد، اگه دیدی کسی، امید و هم نفسی، بدون که هست اینجا کسی، که تو واسش همه کسی

______________

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگینی

دلم تنهای تنهاست، دیگه از همه سیره / ولی با همه ی درداش برای تو میمیره

________********________

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

_______________

تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است

ادامه مطلب ...

اس ام اس های روز های بارانی

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . . .

.

.

.

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

.

.

.

بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد

صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جدید

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی، بار دوم فکر کردم دیوانه ای، بار سوم فکر کردم دوستم داری، اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای

+++++++++++++

سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن

تو یکی‌ دیگه خفه شو !

+++++++++++++

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا!

+++++++++++++

با یار هزار درد دل دارم من، آری دل بی صبر خجل دارم من، پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟، گوساله ی من بفهم! دل دارم من

+++++++++++++

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت ................ ( پیامک پزشکی - بهداشتی! )

+++++++++++++

اس ام اس رسید، عمو قلی دید، هیشکی ندید، میرزا خندید، گربه پرید؟ آقا مجید آهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید، این خبر سرکاری بید، رفت و خوابید

+++++++++++++

راه رفتنت آخرشه، خونت چقدر قشنگه، ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

+++++++++++++

زمونه آی زمونه وای زمونه،  عزیزم دلبرم ابرو کمونه،  میون لبرا خوشگل ترینه،  ولی از مو مخواد ماشین و خونه!!!

+++++++++++++

خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه؛ والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم!!!

+++++++++++++

ای شیرجه رفته توی قندان، و ای هیکل تو منارجنبان، ای هشت بهشت خوشگل من، دروازه ی دولت دل من، در قلب منی، قسم به سعدی، باقیش برای وقت بعدی

اس ام اس خنده دار جدید

پلیس راهنمایی رانندگی شهر حیف نان برای چندمین بار اعلام کرد شهروندان عزیز برای آزمون راهنمایی رانندگی احتیاج نیست ناشتا باشید. لطفاً سوال نفرمایید

+++++++++++++

غضنفر صبح زود یه لیوان خاکشیر میخوره تا شب ملق میزنه که ته نشین نشه

+++++++++++++

حیف نون به نامزدش میگه :عصری میام دنبالت چند تا بوق میزنم بیا پایین که بریم بگردیم .نامزدش میگه ماشین خریدی ؟میگه نه بوق خریدم!

+++++++++++++

سوال امتحانی حیف نون:ضامن اهو چیست؟ جواب حیف نون:قسمتی از بدن اهو است که اگر ان را بکشیم اهو منفجر میشود.

+++++++++++++

غضنفر رستوران می زنه

واسه تبلیغ جلو درش می نویسه

هزار تومن بده مثل خر بخور

+++++++++++++

مرد عاشق تا وقتی که ازدواج نکرده ناتمام است، وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است

+++++++++++++

گفت : مردی به همسرش روزی!!! من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ / گفت : از چند و چون آن بگذر تو بمیری برای من کافیست

==========