اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

غضنفر جدید

غضنفر زنش دوقلو میزاد!شب ازنگرانی خواب نمیبره!میگه:خدایا پدر یکیشون منم!پدراون یکی دیگه کیه؟!؟ 

اس ام اس فوق العاده زیبای عاشقانه

اون لحظه که گفتی یکی بهترازتورو پیداکردم................میدونى یاد چى افتادم؟؟؟؟................ یاداون روزایی افتادم که به صد تابهتراز توگفتم من بهترینو دارم.... 

اس ام اس یلدای 92

سفیدی برف را برای روحتون سرخی انار را برای قلبتون شیرینی هندوانه را برای عشقتون و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک. 

عروس خانم

عاقد: عروس خانم وکیلم؟ عروس : پ ن پ … تو این بی شوهری می رم گل بچینم! 

اس ام اس لهجه نیشابوری

سلامتی راننده تاکسی که اول دارایی میگف شهرک شهرک من گفتم مستقیم نمیری ؟ گف : بِیشی عنِدَره ...دمش گرم البته تا راه افتادیم گف : البته کِرَی شهرک باهات حساب مونوم :(((( 

قرعه کشی بانک

یه نفر از بانک 100 میلیون واسش پول در میاد.رئیس بانک میگه کى میتونه بره بهش یجورى خبر بده تا سکته نکنه غضنفر میگه من میتونم غضنفر میره درخونه ى یارومیگه: اگه صدمیلیون تو بانک برنده بشى چیکار مىکنى؟ یارو میگه:5 میلیون تومنش رو میدم به تو غضنفر سکته میکنه 

sms عاشقانه دی 92

دیــدن عــکســت تــمـــام سـهــم مـــــن است...از تـــــو . . .آن را هــــم جــیــره بنــدی کـــرده ام...تـــا مــبــادا...تـــوقــعــش زیــــاد شـــود!!دل اســــت دیـگـر...مـمــکــن اســـت فـــردا "خـــودت"را از مـــن بــخـواهـــد !!

پیامک عاشقانه دی 92

·انصاف نیست''من''از چشمت افتاده باشم وُ''تــو''هنـــوز ...در دلم پادشاهی کنی ...