اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک جدید مهر 99

‏جدیدترین پیشنهاد دولت برای مدارس:

اجرای طرح زوج و فرد

روزهای زوج معلم ها بیان

روزهای فرد دانش آموزان

   

‏دیگه آخرین راه برای لاغری که به ذهنم میرسه خوردن مایع ظرف شویی پریله ، چون به  چربی ها نفوذ میکنه و براحتی اونارو از بین میبره

 

‏بچه‌ی فامیلمون رو کتک زدم دیدم داره لبخند میزنه

گفتم چرا میخندی ؟

گفت هیتلر میگه اگه شکست خوردی لبخند بزن تا لذت پیروز شدن رو از برنده بگیری...

بابت این طرز فکر تحسینش کردم ، ماچش کردم بعد مثل سگ زدمش

ولله به خدا بچه ها چقدر روشن فکر شدن

 

 

‏اومدم خونه خانمم بهم گفت: هفته دفاع مقدس مبارک!

گفتم: چه ربطی به من داره. گفت از اول زندگی تا الان دارم باهات میجنگم.

کامل قانع شدم!

 

 

پزشکا میگن خوردن چایی در شب معده رو اذیت میکنه . جاسم میگه : ولک معده خودش از کجا میدونه شبه؟

حقیقتا من حرف جاسم رو بیشتر قبول دارم

 

‏ﺩﺧـﺘﺮﻩ pm ﺩﺍﺩﻩ :

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﯿﺎﻡ تلگرام ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺑﻪ

ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﮐُﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ


ﻣﯿﮕﻢ: ﺍﻻﻥ ﺑﺎ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﯽ ؟

ﻣﯿﮕﻪ :

دامن ﻣﺸﮑﯽ ﻭ پیراهن ﺯﺭﺩ

کاری به جوابش ندارم ولی آخه این چه تیپیه

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد