اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه 92

جالب ترین اس ام اسهای عاشقانه

 

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما … ، شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم

 

.

 

.

 

.

   

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم …

 

تــــــــو

 

دو کیلومتر …

 

.

 

.

 

.

 

خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن

 

خوشبختی اون چیزی که تو دل آدمه

 

خوشبختی دلخوشیه آدمه

 

خوشبختم ٬ چون تورو دارم . . .

 

.

 

.

 

.

 

اوج محبت را نمیتوان با پیام تقدیم کرد ، اما از همین فاصله خاک پای خوبانیم

 

.

 

.

 

.

 

تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد

 

.

 

.

 

.

 

خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم ،

 

فقط آروم به گوشیت نگاه کن ،

 

نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه

 

.

 

.

 

.

 

تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو ، بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم

 

.

 

.

 

.

 

یادت را از من نگیر ، بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست

 

.

 

.

 

.

 

ابرها به آسمان تکیه می کنند

 

درختان به زمین

 

و انسان ها به مهربانی هم

 

تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .

 

.

 

.

 

.

 

عاشقانه هایی که برایت مینویسم

 

مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!

 

یخ میکنند و باید دور ریخت!

 

فنجانت را بده دوباره پر کنم

 

.

 

.

 

.

 

پارک = پنچری ، اما تو نه ! هرجای دلم میخواهی ، پارک کن !

 

.

 

.

 

.

 

در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند

 

بگذار در گوشت بگویم

 

میخواهمت

 

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست

 

.

 

.

 

.

 

چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید

 

.

 

.

 

.

 

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

 

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم . . .

 

.

 

.

 

.

 

تــو چنــان زیبــا شــده ای میــان شعــرهــایــم،

 

کــه گمــان نکنــم خــودت هــم بــدانــی

 

ایــن کــه داری مــی خــوانیــش،

 

خــودِ تــویــی . . .

 

.

 

.

 

.

 

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست / حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

 

.

 

.

 

.

 

تمــام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان

 

شبیــه تــوانــد!

 

تــو امــا،

 

پشــت استعــاره ای ایستــاده ای

 

کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری

 

نخــواهــد رسیــد . . .

 

.

 

.

 

.

 

سخت میترسیدم از اینکه

 

من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

 

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

 

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم . . .

 

.

 

.

 

.

 

ایــن بــار هــم کــه

 

تــاول پــاهــایــم خشــک شــود،

 

دوبــاره عاشقــت میشــوم!

 

دوبــاره راه مــی افتــم!

 

دوبــاره

 

گــم مــیشــوم . . .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد